Folkekirken.dk Folkekirken.dk

Den danske Folkekirkes hjemmeside med artikler, nyheder, salmer og web-tv om dåb, konfirmation, bryllup og begravelse - kirkens tro og organisation.

OVERVIEW

The web page folkekirken.dk currently has an average traffic ranking of eight hundred and fifty thousand three hundred and thirty-eight (the lower the better). We have parsed twenty-three pages inside the domain folkekirken.dk and found one thousand eight hundred and fifty-six websites associating themselves with folkekirken.dk. There is five social media accounts enjoyed by this website.
Traffic Rank

FOLKEKIRKEN.DK TRAFFIC

The web page folkekirken.dk has seen a variation quantities of traffic until the end of the year. Hardly surprising, the domain had a ranking today of eight hundred and fifty thousand three hundred and thirty-eight.
Traffic for folkekirken.dk

Traffic ranking (by month) for folkekirken.dk

Traffic ranking by day of the week for folkekirken.dk

LINKS TO FOLKEKIRKEN.DK

Aarhus Bykirke

Vi vender tilbage hurtigst muligt, hvis det er noget der skal meldes tilbage på. Required fields not completed correctly. Vision, indsatsområder og værdier. Vision, indsatsområder og værdier. Så er programmet for udrustning på gaden! I programmet finder du de undervisningstilbud, som kirken har i efteråret 2015. Alle er velkommen og tag gerne din klynge eller celle med til disse arrangementer.

Abildgård Kirke

Giv dit bud på temaet og deltag i udstillingen. Spændende program fra Skoletjenesten ved Abildgård Kirke. Folkekirken fejrer gudstjenester og sætter rammerne om mærkedagene i vores liv. Find Abildgård Kirke på Facebook.

Velkommen Adventskirken

Efter gudstjenesten er der fernisering af Ewa Jensens malerier. Igen i år er alle fire Vanløse-kirker gået sammen om at fejre pinsen i det fri.

Alderslyst Kirke

Har du glemt dit kodeord? Tilmeld dig nyhedsmail. Få overblik over aktiviteterne i kirken. Strik til Kirkens Korshær i strikkecafé i Alderslyst Sognehus hver anden torsdag kl. Gudstjeneste under åben himmel kl. Det lokale billed-kunstnerhold, Irisgruppen.

Almind-Viuf Sogne

Dagens ord er et samarbejde mellem DR og folkekirken. Fælles kirkekontor for Viuf, Almind og Bramdrup. Kirkely 15, 6000 Kolding. Til Almind og Viuf kirkers hjemmeside. Vi håber du får et lille indtryk af, hvad der sker i kirkerne, og du finder hvad du søger! Kommende gudstjenester og arrangementer finder du under kalender. Nyttig information til diverse begivenheder finder du under Hvad gør jeg ved.

Forside Alslev-Janderup-Billum Sogne

Børnegudstjeneste - Dåbsjubilæum Gud og hotdog - fredag 29. Billum Gudstjeneste - søndag 31. Janderup Gudstjeneste - søndag 31. Video fra musikgudstjeneste i Alslev Kirke den 22. Babysalmesang i Janderup start fredag den 27. Billeder og omtale af kyndelsmisse og lystænding.

WHAT DOES FOLKEKIRKEN.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of folkekirken.dk Mobile Screenshot of folkekirken.dk Tablet Screenshot of folkekirken.dk

FOLKEKIRKEN.DK SERVER

I discovered that a single page on folkekirken.dk took three thousand seven hundred and fifty-four milliseconds to load. Our crawlers detected a SSL certificate, so I consider this site secure.
34.248.108.112

We caught that this website is utilizing the Apache server.

Folkekirken.dk Folkekirken.dk

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page folkekirken.dk states the following, "Brug for en at tale med? Passionsspil kropsliggør mørket og lidelsen." I viewed that the website also said " KøbenhavnerPassionen opfører for syvende år i træk Kristi lidelseshistorie i de københavnske gader." They also said " Arrangørerne vil gerne gøre mørket mørkere, og opfordrer andre byer til at gøre det samme. Konfirmationer og begravelser kan blive udsat, bryllupper fejret uden musik. Men må en kirkegænger tænde lysene på alteret? Landet ove."

SEE SUBSEQUENT DOMAINS

Folkekirkens Dødshjælp

Gud og fanden skrives på skift hver lørdag af Kathrine Lilleør. Her har man nedlagt kristendomskundskab. Som linjefag pga manglende interesse fra eleverne. Det tegner lyst for folkeskolens fremtid, med mere troværdige undervisere.

Folkekirkens personale

Kirkeministeriet har samlet de fleste relevante informationer omkring løn, ansættelse, arbejdsmiljø og uddannelse på denne side. fra de tidligere udgaver af www. Hvis der mangler oplysninger om et konkret område, modtager Webmaster gerne tip herom.

Folkeklubben

Buy ticket - 135,- Nkr. Buy ticket - 200 Nkr. Folkeklubben er popsang til den tænkende hjerne og det bankende hjerte. Det er musik og tekst, der på poetisk vis tager stilling til den verden, som vers og omkvæd skal genlyde i.

Folkekulturfestivalen 2009

Festivalprogrammet har gått i trykken. august 2009! Når Noregs Ungdomslag, Fylkeslaget Varden og Folkedanslaget Sølja ønskjer velkomne til Folkekulturfestivalen på Hamar siste dagane av juli, vil vi gje dykk opplevingar innan både tradisjonelle og nyare aktivitetar i Noregs Ungdomslag. Kva med å gå på kvedarkurs med. Det vil vera eit eige bunadsseminar og foredrag om brudekruner. Vi skal dansa kvar einas.